نماد سایت وب سایت اسپیتی

آشنای با لیست کدهای خطای پکیج آرتا لورچ و روش های رفع آنها

پکیج لورچ مدل آرتا- وب سایت اسپیتی

پکیج آرتا در ظرفیت ۲۴۰۰۰ کیلووات و به صورت آنالوگ تولید می گردد. همچنین این پکیج دارای یک مبدل حرارتی می باشد.

معرفی پکیج آرتا

پکیج آرتا در ظرفیت ۲۴۰۰۰ کیلووات و به صورت آنالوگ تولید می گردد. همچنین این پکیج دارای یک مبدل حرارتی می باشد. به علت وجود فن در پکیج آرتا تک مبدل فن دار، این مدل مناسب فضاهای باز مانند بالکن خانه ها به منظور تخلیه دود و سموم ناشی از احتراق می باشد. کدهای خطای پکیج آرتا از طریق پنل دستگاه اعلام می گردد.

در پکیج آرتا حداکثر دمای آب در سیستم تامین آب گرم مصرفی ۶۰ درجه سانتی گراد و حداکثر دمای آب در سیستم گرمایشی ۸۵ درجه سانتی گراد می باشد. این پکیج دارای سیستم های جرقه زن اتومات، حفاظت از شعله، ایمنی خودکار، سیستم ضد یخ زدگی، تنظیم خودکار جریان گاز و هواگیری اتومات است.

پکیج آرتا قابلیت اتصال به گاز شهری و همچنین کپسول گاز مایع را دارا می باشد. این پکیج دارای راندمان بالاتر از ۹۳.۵ درصد بوده که عملکرد بالایی است.

استفاده از پکیج لورچ آرتا تک مبدل فن دار مدل ARTA 24 دارای مزایای دیگری نیز می باشد از جمله اینکه میزان صدای پکیج بسیار کمتر از آبگرمکن و موتورخانه مرکزی بوده و نوسان دمایی آب در آن بسیار کمتر است. همچنین فضای بسیار کمتری را در مقایسه با آبگرمکن و موتورخانه مرکزی اشغال می نماید.

برای خرید انواع پکیج به سایت اسپیتی مراجعه فرمایید.


ویژگی های پکیج لورچ مدل آرتا


لیست کدهای خطای پکیج لورچ مدل آرتا

در این لیست تمامی کدهای خطای پکیج آرتا توضیح داده شده و روش های رفع آنها نیز ذکر شده است.


کد خطای E1 در پکیج لورچ مدل آرتا

دلیل به وجود آمدن این کد خطا عدم تشکیل شعله پکیج است. برای حل کردن این ارور ابتدا باید دستگاه ریست شود. پس از آن جرقه زن، شیر گاز برقی، سیستم دودکش، پرشر سوئیچ دود و پرشر سوئیچ هوا بررسی شده و در صورت وجود خرابی تعویض گردند.


کد خطای E2 در پکیج لورچ مدل آرتا

ظاهر شدن این کد خطا مربوط به خرابی پرشر سوئیچ هوا می باشد. به منظور حل این ارور باید پرشر سوئیچ هوا تعویض گردد.


کد خطای E3 در پکیج لورچ مدل آرتا

زمانی که سنسور دمای سیستم گرمایشی دچار خرابی شود، این کد خطا ظاهر می گردد. برای رفع این خطا پس از بررسی سنسور، قطعه باید تعویض شود.


کد خطای E4 در پکیج لورچ مدل آرتا

این ارور هنگام خرابی سنسور دمای آب گرم مصرفی به وجود می آید. پس از چک کردن سنسور، در صورت خرابی باید تعویض گردد.

برای خرید انواع پکیج به سایت اسپیتی مراجعه فرمایید.


کد خطای E5 در پکیج لورچ مدل آرتا

ایراد در شیر گاز پکیج موجب ظاهر شدن این خطا می شود. برای حل این ارور باید شیر گاز تعویض گردد.


کد خطای E6 در پکیج لورچ مدل آرتا

دلیل بروز این خطا تشخیص دمای بیشتر از ۹۰ درجه سانتی گراد توسط سنسور سیستم گرمایش می باشد. در این حالت به منظور پایین آمدن دما، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می گردد. در صورت کم نشدن دما، باید سنسور تعویض شود.


کد خطای E8 در پکیج لورچ مدل آرتا

دلیل بروز این کد خطا کم شدن بیش از حد فشار آب در سیستم گرمایشی است. به منظور رفع این خطا ابتدا باید وجود نشتی در سیستم و بسته بودن شیر پرکن پکیج بررسی شود. پس از آن رادیاتورها باید هواگیری گردند.


کد خطای E9 در پکیج لورچ مدل آرتا

عدم فعالیت سنسور حد موجب ظاهر شدن این خطا می شود. به منظور رفع آن بعد از رسیدن دما به ۶۰ درجه سانتی گراد، دستگاه ریست شود.


کد خطای E10 در پکیج لورچ مدل آرتا

خرابی برد پکیج دلیل ظاهر شدن این کد خطا است. برای برطرف کردن آن باید برد پکیج تعمیر یا تعویض شود.


کد خطای E15 در پکیج لورچ مدل آرتا

دلیل بروز این ارور وجود مشکل در پرشر سوئیچ هوا است. علت به وجود آمدن این مشکل وجود اجسام خارجی در دودکش است که بر روی عملکرد دستگاه تاثیر می گذارد. برای رفع این مشکل دستگاه فعالیت خنک کنندگی را شروع می کند. در صورت عدم رفع مشکل، دستگاه بعد از ۲ دقیقه خاموش شده و پس از ۳۰ دقیقه دوباره شروع به کار می نماید. در صورت بر طرف نشدن مشکل، کد خطای E2 ظاهر می گردد.

برای خرید انواع پکیج به سایت اسپیتی مراجعه فرمایید.


خروج از نسخه موبایل